Shopping med Hanna

Hej!
 
Igår var det regnigt och tråkigt väder. Blir jätteglad när Hanna ringer och frågar om vi ska åka till Hansa och shoppa :) Så vi begav oss dit för en shoppingrunda. Det spöregnade så tur att hon har bil här nere nu ;) Provande en massa skor, men inga var sådär perfekta till mig men Hanna kom hem med ett par skor. Jag kom tillslut hem med en ny höstjacka, torrschampo, en vinröd partytop och en döskallescarf (har letat jättelänge efter en sådan, nu är den äntligen i min garderob). Snyggt!
 
Blev även en sväg förbi Maxi på hemvägen för att handla lite till helgen. När vi handlat klart startar inte Hannas bil. Paniken som vi fick! Det gick att få igång den efter ngra startanden, men paniken som man får när man har bilen full med mat och shoppingkassar och regnet står som spön i backen utanför bilen.
Hem kom vi i vilket fall. Tur! :)
 
Hade myskväll med Eric på kvällen. Hann även med ett tvättpass också medan grytan puttrade på spisen, pluspoäng till mig och Eric!
 
/Josefine

Kommentarer
Postat av: M

Vart är sjalen ifrån? :)

2012-09-07 @ 21:22:22
URL: http://slagbrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0