Metamorfosen och Finsittning 2012

Hej!
 
Tänkte berätta lite om gårdagen. Den började tidigt på morgonen. Var i skolan redan kl 8. Nollorna kom kl 9. Då var det äntligen dags för den årliga Metamorfosen :)
Lekar inne på Norrgård till lunchen, sen mjöllek utanför på gräset. Sen tågade vi med nollorna ner till stan, dem med bindel hållandes i ett rep på led. Där blev det sakletartävling, innan vi begav oss ner till Kattrumpan. Åkandes på såpa och sen var det dags för dem att bada. Vi faddrar fick följa med in i Klapphuset, hihi. Skönt att inte behöva bada igen, det räckte när man själv var nolla :P
 
Var ifrån skolan ca 15.20. Hem duscha och fixa sig innan det var dags för förfest innan Finsittningen på Tullen hos Carin och Olivia kl fem :)
 
Bästa HF 2011! :D
Sittningen hade insläpp kl 18. Vi var där strax efter. Finsittningen var på Palace denna gång :) Riktigt rolig sittning botsett från att jag fick fråga efter min mat två gånger. Bra spex, bra musik, härliga människor :)
 
 
Fick äntligen klä upp sig lite efter att ha sprungit runt i overall i två veckor ;)
 

"Here comes the original makers of the Carzyfrog dance"
 
Fick inträde till både The Sign och Vallen efter sittningen men min förkylning vill inte ge med sig, så åkte hem efter sittningen och kurerade mig. Har varit sjuk i en vecka nu. Nu får det var nog.
 
 
/ Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0