Update!

Hej på er!

Har inte uppdaterat på ett tag nu igen, så känner att det är dags nu :)


Onsdag - Externa patienter

Fick tillslut min patient och behövde inte vänta så mkt längre. Satte refraktionen direkt! Läraren behövde inte ändra ngt, då känner man sig lite säkrare på sig själv :)
Åkte sedan och hämtade ut min pollen medicin. Hade även fått paket hem med ögondroppar så droppade direkt när jag kom hem, kliande ögon är aldrig kul.


Torsdag - Gymet

Ledig från skolan! Var på gymet en timma och sprang 40 min :) härligt! Pluggade lite också.


Fredag

Ledig från skolan! Jag och E åkte ner till kalmarhem för att felanmäla lite saker i lägenheten. Vi åkte förbi skolan så jag fick göra lite tester på honom i undersökningsrummen, lite NRA/PRA AKA-värde och lite annat smått och gott, det gick faktiskt riktigt bra :)
Fredagskvällen bestod av god mat med min älskling <3


Lördag

Vaknade supertidigt, av mig själv kl 8 isch :) tog och tittade på ngra avsnitt av sex and the city och åt frukost i lugn och ro :)
Lördag innebär step pass kl elva. Så begav mig bort mot Friskis :) passet var så sjukt kul! Åh vad jag har längtar efter detta passet! På måndag är det dags igen!
Ikväll har jag varit hos Ellen tillsammans med Ellinor, två tjejer från klassen och Frida :) vi åt pizza och bara pratade. Bra lördagkväll!


Nu ska jag sova här. E och jag ska upp och tvätta imorgon :) ska även åka till gymet tänkte jag och sen plugga lite :)

/ Josefine


Provade att ha mittbena i veckan, måste säga att jag gillar det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0