Torsdagen lider mot sitt slut

Grattis på födelsedagen kära far!


Tar min dag i korthet igen för jag måste egentligen sova nu :)

~ 8-10 Frukost och top model

~ 10-10.30 Besök av fastighetsägaren som kollade på det vi felanmält i lägenheten. Visar sig att samma lägenhet i huset bredvid har samma problem.

~ 10-12.30 Lite plugg och lite sol på balkongen.

~ 12-13 Övning med Sandra i undersökningsrummen.

~ 13-14.30 Seminarium om remiss. Ser det ut som en anka och låter som en anka så är det förmodligen en anka. Mycket fint citat från läraren idag tycker jag :)

~ 14.30-16 Övning med Maria i undersökningsrummen

Nu ikväll har jag gjort klart egna frågor till föreläsningarna och kollat lite inför praktiska tentan, vad det är för krav osv.
Ingen träning idag, har sån träningsvärk från skivstången igår ;)

Avslutade kvällen med ngra avsnitt av sex and the city och jordgubbar, mums!

Godnatt!

/ Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0