Studentpuben

God kväll!

Nu är jag nyss hemkommen från studentpuben. Har vart och käkat med Maja och Sara :) det blev quornfilé för min del, så himla gott!
Mycket prat och skratt senare gav vi oss ut i regnet (eller ha det hade precis slutat) och cyklade hemåt.

Himla mysig kväll!

Annars idag har jag varit på övning på förmiddagen. Jag och Jonas körde igenom allt grundligt, så det känns som att man har koll. Bara retinoskopin som jag fasar för.

När jag kom hem pluggade jag lite, tog en powernap och sen stack jag till stepen. Tog i ordentligt så det blev riktigt jobbigt, skönt!

Nu ska jag värma upp mig med en kopp te och ett sex and the city avsnitt sen är det nattinatti för min del :)

/ Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0