Springa utomhus eller på gymet?

Ja det är frågan. Svaret är både och!

I lördags var jag på partypass på Friskis, kände inte att jag blev riktigt trött så gav mig ut på en löprunda runt Ikea området i solskenet, så underbart! 5,5 km mätte en app som jag har i mobilen :)
På kvällen lagade jag och E god mat och tittade på melodifestivalen. Mysigt!

Idag, söndag har det varit strålande sol! Jag fick sån energi och begav mig till gymet. Gymade en timma och sen sprang jag 1 mil på löpbandet. Härligt att ha konditionen tillbaka, du är efterlängtad!
Nu har jag precis tittat klart på äkta människor. Sista delen nästa vecka, hur ska det gå? :) spännande!

Imorgon är det ingen skolan, men jag ska till undersökningsrummen och öva med Hanna på morgonen. Ska öva på lite av varje. Vi har externa patienter på onsdag så bra att repetera lite :)
På eftermiddagen har jag bokat step. Vill gå på yogan på kvällen, får se om jag orkar det.
Ska plugga lite imorgon också är det tänkt, så min lediga dag är fullspäckad!

Nu ska jag sova. Nattinatti!

/ Josefine


Min tröja jag handlade i veckan. Gillar den skarpt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0