Snart patient

Godmorgon!


Vaknade tidigt idag igen. Skönt! Har tittat ikapp topmodel nu på morgonen.
Ska snart cykla till skolan och sitta patient till treornas kontaktlinstenta. Hoppas mina ögon inte strular. Tog ingen mascara idag för säkerhets skull :)

Det ska vara slut 11.35. Och jag hoppas verkligen att det är slut då för ajg har bokat in mig på skivstången kl 12 och jag måste vara där tio i. Det blir tajt, men det ska gå!
Senare i eftermiddag ska jag på stepen. Det är samma ledare som i måndags och jag tyckte att det var så kul då, så måste köra det igen.

Nej nu ska jag cykla iväg här så jag inte kommer sent. Drömmde att jag kom för sent och missade att ta med anteckningar och skivstången missade jag helt. Så ska det INTE bli ;)

/ Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0