Säger godnatt

Åh så fint väder det har varit i Kalmar idag!! Somnade i solen på balkongen och det är bara mars, helt otroligt!


I eftermiddags var jag iväg på step pass på Friskis. Det var mycket snurr och hängde inte riktigt med då det var någon vecka sedan jag körde just den koreografin. Men svettig blev man ;)

Tror att pollensäsongen har börjat nu i Kalmar. Mina ögon kliar sönder och inte har jag börjat ta ngn pollenmedicin. Ska ringa imorgon och förnya receptet så skulle min söta mamma posta ett paket med ögondroppar till mig :)

Nej nu ska jag försöka läsa en artikel jag skrivit ut precis. Frågor från den kmr på tentan så det är bara att läsa. Kommer förmodligen att somna, känner hur trött jag är nu.

Imorgon väntar föreläsning, övning och träning. Sen plugg på det är det tänkt :) blir kanske plugg på balkongen om det är sånt kanonväder som det har varit idag!

/ Josefine


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag somnade med i solen förut, så himla skööööönt :D

2012-03-12 @ 22:50:32
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0