Ledig måndag

Hej!

Skönt att varit ledig denna måndag :)

Har varit med på Amandas i trean examensarbete. Jag får ett par månadslinser som jag ska ja i 4 veckor och sedan två olika vätskor. En till höger och en till vänster. Så ska jag se om det känns någon skillnad mellan ögonen :)
Ville bli lite underkorregerad så det blev jag. Så -0.50 svagare på varje öga än det jag har i mina vanliga linser. Ska se om jag får mindre ont :)

Övade med Malin efteråt.

Väl hemma intog jag balkongen och somnade i solskenet! Underbart! Fick även lite pluggat också.

Nu har jag precis kommit hem från Friskis, har kört både step och skivstångs pass. Jobbigt, men skönt efteråt.
Då kan jag med gott samvete stanna hemma från gymet imorgon. Dagen kommer ist att vigas åt plugg såhär i tentaveckan.

/ Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0