Härlig torsdag!

Hej!

Har varit ledig idag också. Så begav mig ut mot Hansa City och Mode huset. Tog mig en välförtjänt promenad ut dit. Det blåste ingenting, kors i taket att det händer i Kalmar :)
Pratade med min kära syster i telefonen, vad jag saknar henne :) <3

Hittade lite smått och gott. Kornblå jeans, en guldig partytopp, en gamelrosa tröja med dragkedja i ryggen, nya vita tygskor, lite puder och hårnålar. Lyckad shopping för en tjej som inte var på jakt efter ngt särskilt :) det är då man hittar något.

Efter några timmars strosandes på Mode huset, begav jag mig hemåt. Slog en signal till Vickan som jag inte pratat med på länge, saknar dig <3

Ikväll har jag pratat med mor och far, resultaten från ortoptisten kom. Stresshuvudvärk.

Imorgon väntar skola 8.30-14.30 sen på kvällen är det dags för Lasergame! Så kul det ska bli, det var så kul förra gången :D

/ Josefine


Kommentarer
Postat av: Maja

Åååh, shopping <3 :D

2012-03-09 @ 10:05:30
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0