Föreläsning, gymet och övning

Hej!

Dagen har varit bra :) hade lite sovmorgon så det blev en långfrukost, skönt att börja dagen så.

Föreläsning 10.30-12 och Binokulär seende dvs sammankoppling av bilderna från höger och vänster öga. Och problem man kan ha med detta. Det var intressant tycker jag.
Under pausen satt vi ute på terassen i solskenet, hade endast t-shirt, då är det varmt, skönt!

Efter föreläsningen cyklade jag till gymet. Härligt när man är ledig mitt på dagen och sticka till gymet :)

Duschade, gjorde godaste lunchen och begav mig sen mot skolan igen vid tre. Övning i undersökningsrummen väntade :)
Jag och Anna körde idag. Vi mätte AKA-värde, NRA och PRA (min favorit!) ögonen fick verkligen jobba gör att se klart. Är stolt över mina -7.75 D!

Ikväll har jag tittat på en ny serie, Alcatraz. Spännande faktiskt :) har även pluggat lite grann.


Bra dag helt enkelt :)

Imorgon ska jag sitta tenta patient till treornas mjuka kontaktlinstenta, på skivstång och step på kvällen :)
Blir en bra dag det också.

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0