Externa patienter

God kväll!

Idag hade vi externa patienter kl ett.

Vid tio får jag ett sms från min farbror som undrar om jag ville ta en fika nere på stan. Jag lägger plugget åt sidan och pallrar mig ner till stan. Ibland måste man faktiskt få pausa i plugget :)
Vi gick till kullzénska :) trevlig fika!

Gick en sväng på stan sen. Hittade lite som jag tänkte handla med mig hem imorgon ;)

Vid ett började de externa patienterna trilla in i undersökningskorridoren. Jag satt bisittare till Jonas patient och han till min.
Undersökningen gick hur bra som helst. Den bästa jag gjort. Allt gick som smort :) känner mig snäppet lugnare inför praktiken om en månad :)

Nu ska jag sova. Imorgon är det fredag igen :)

/ Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0