Dagens inköp

Hej!

Idag hade vi info om praktiken. Det kändes inte som ngn ny information än den vi redan fått, men skönt endå att ha pratat igenom vad vi ska göra under de fem veckorna vi ska vara ute i butik. Det ska bli så kul!

Efter det övade jag i undersökningsrummen med Sara och Maja :) det gick bra. Fantomögat var på vår sida idag.

Jag och Sara åkte sen till Tokige Ture för att handla plugg godis. Det blev som vanligt alldeles för mkt. Men vi har ju två tentor att plugga till ;)

Jag gick in en sväng på vila. Hade provat ett par shorts igår. Visste inte riktigt om jag ville ha dem då. Men så idag kände jag att jag ville köpa dem. Sjukt sköna och snygga! Dragkedja i ryggen. Har lika dana fast långbyxor så det kan ju inte gå fel :)

Nu ska jag laga lite lunch. Blir lax idag :) sen väntar plugg.

/ Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0