Äntligen fredag!

Upp tidigt för det väntades föreläsning från halv nio till lunch. Är inte van att ha två föreläsningar per dag så blev lite seg på slutet, men jag hängde med :) Stereoseende och ögonbottenundersökning förelästes det om idag, intressant båda två :)

Efter lunch hade vi övning med oftalmoskopet då vi tittade på papillen, det är synnervsutträdet i ögat. Det var jättehärftigt att se! Tycker ögonbottnen är fin att titta på :)
Innan vi hann sätta igång med övningen gick brandlarmet på skolan :O det var tydlige. Nån nisse som hade fått för sig att röka inomhus, smart kille ;)


När jag kom hem var det bara att byta om, nu väntade Lasergame! :D jag var sjukt taggad!
Vårt lag vann! Tog basen hela tre gånger! Det är inte illa för att vara mig :D
Go Green team!

Nu ska jag och E mysa framför fredagsfilm :)

/ Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0