Uppdatering

Äntligen fungerar internet. Det har strulat lite här hemma och blogg.se appen fungerar ju inte alls. Så bloggandet har kommit lite på efterkälken. Gillade verkligen den appen, så smidigt att blogga från mobilen.
 
Jag har börjat mitt sommarjobb nu, på Direkt Optik. Där jag var förra året. Det är kul, men det är för mycket att göra ibland. Många saker i huvudet och mycket som måste bli klart på kort tid. Det är kul som sagt men väldigt krävande. Är helt slut när jag kommer hem om kvällarna. Somnar bums när jag sätter mig framför teven. Dagarna går fort endå och det är pengar. Man får tänka så :)
 
Idag har jag legat ute i solen och bara tagit det lugnt. Har hjälpt pappa med att klippa buskarna i trädgården också så lite vettigt har jag huttit med.
Skulle åkt och tittat på fotboll idag med pappa. Men jag är så himla röd i mina ögon så kände inte för att åka och träffa en massa folk när ögonen rinner och kliar. Det måste vara något jag är allergisk mot. Jätteirriterande. Det börjar bli bättre nu och tur är väl det för jag har planerat att åka in till stan ikväll och träffa Ronja och Louise.  Det ska bli kul :)
 
Kommer lägga upp lite bilder efter hand. Det blir så många kort på en gång annars sedan sist jag bloggade. Tycker att de borde göra iordnning blogg.se appen så man kan fortsätta att blogga därifrån.
 
Här är några
 
 
Jag och Eric påväg till hans kompisar för att fira midsommar :) Det var trevligt. Grillades, tävlades i femkamp som blev en tvekamp pga regn, dans och mycket prat.
 
Älskar mina nya Ray Ban som är från praktiken på Se optik. De kommer att annvändas flitigt i år mina vänner!
 
 
Nu ska jag sätta mig ute i solen igen och njuta av det fina vädret!
 
/ Josefine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0