Tillbaka i Kalmar

Tjooohoo!

Nu är jag tillbaka i mitt Kalmar :)
Kom ner igår till min älskling som jag har varit iväg ifrån hela fem veckor!! Helt sjukt vad tiden har gått fort.

Idag har jag träffat underbara Sara som också är i Kalmar nu :D
Vi åkte ut till Hansa city och shoppade. Blev både byxor, skor och kofta till oss båda ;) Dumt att handla olika liksom ;) Hahah!



Orange/röda höga jeans. Älskar den modellen! Har svarta likadana och shorts i samma modell.
En bas svart kofta. Alltid bra att ha



Svara partyskor! Åh blev kär direkt! Att gå i dem är ett senare problem ;)


Nu ska jag fixa iordning mig. Sara och jag ska till Krögers och dricka lite vin! Ska bli härligt att sitta på uteservering! Hoppas inte det blir för kallt.


Hej så länge!


/ Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0