Säger godnatt

Idag har det regnat i princip hela dagen. Jag gav mig ut på PW imorse, men var tvungen att vända för det började spöregna. Sprang hem så fort benen orkade. Väntade tills det slutade regna och gav mig ut igen. Hann dock bara 2,5 km innan himlen öppnade sig igen och regnet öste ner.

Litet äventyr att ta sig hem utan att få fuktskador på iPhone och iPod ;) men jag lyckades!
En lite kortare runda än jag hade planerat, endast 6,1 km, men vädret tillät inte mer.

Ska försöka ut och gå/springa innan frukost varje dag denna vecka :) det är så skönt när man kommer in efter att ha varit ute och motionerat på morgonen :)

/ Josefine

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/224631/images/2012/pic_206316125.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0