Promenad längs Stensö

Jag och Eric cyklade ner till Stensö igår. Södra delen av Kalmar. Vi parkerade cyklarna och började gå längs med vattnet. Så vackert Kalmar är så här års! Det är på sommarhalvåret det är som finast och då åker vi studenter tillbaka  till våra hemstäder. Lite synd. Men nu är vi här :)

Vi gick i två och en halv timme. Virrade bort oss lite, men hittade tillslut rätt väg tillbaka ;) Gps:n på telefonen sa att vi hade gått 4 km på en kvart så den kunde vi inte lita på ;)



Inte riktigt badväder, men det går att bada här i Långviken :) Ser mulnare ut än vad det var också.





Min älskade <3





En tusenfoting följde med oss en bit



En av många vackra stigar vi gick



Långt därborta ser man Ölandsbron och Kalmarslott



Jag älskar dig <3

Efter vår långa promenad åkte vi förbi maxi och handlade lite inför kvällen. Sen åkte vi hem och började med mat och korkade upp en flaska Rosé. Så gott! Vi tittade på film och bara myste :) Jag har saknat dig min älskade.



Fanta och Rosé!

/ Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0