Powerwalk

Hello!

Nu är jag hemma i lilla Mantorp igen efter en vecka i Kalmar :)

Veckan har varit helt underbar!
Träffat min älskling för första gången på fem veckor,
träffat min underbara Sara som jag heller inte sett på fem veckor,
lärt mig att danska är inte så klurigt att förstå,
gått längs med vattnet nere vid slottet, shoppat,
druckit årets första strawberry daquiri,
träffat nya människor.
Ja mycket har jag hunnit med :)

Imorse gav jag och Sara oss ut på en powerwalk ner till slottet, upp vid sjukhuset och runt. Blev en runda på 9,4 km. Härligt!
Jag kommer att sakna dig vännen! <3

Erics föräldrar kom runt lunch, då åkte vi ner på stan och åt på uteservering i solskenet för att sen bege oss hem mot Östergötland för sommaren.

/ Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0