Shopping med mamma

Hej!

Igår var jag och shoppade med mamma på ikanohuset. Blev lite handlat: ballerina skor, nagellack och linsvätska :) behövligt alla tre!


När vi kom hem lyckades jag på ngt sett trolla bort en lins när jag tog ur den. Den försvann spårlöst. Kände mig lite som grodan i videon jag lade upp för ngra veckor sedan :p inte så kul för att det var mitt sista par, så det var bara att beställa nya :)

Kvällen spenderades i tv soffan med mamma och pappa, mysigt!

Idag kommer Eric med familj hit för att äta lunch så jag tänkte försöka plugga lite innan dess. Blev ingenting gjort igår så ligger lite efter i min planering, men ska försöka komma ikapp :)
Bara denna huvudvärk ville försvinna..

Xoxo / Josefine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0