Pluggar för fullt!

God morgon!

Sitter nu vid pappas skrivbord och ska börja dagens plugg. Inte så motiverad måste jag säga när det är så långt kvar till tentan. Jag är inte i Kalmar ännu, så känns konstigt att plugga hemma i familjehemmet. Är ensam hemma idag så borde få gjort ngnting iaf :)

Igår var pluggade jag också sen kom Eric hit på kvällen så gick vi en kvällspromenad i regnet. Mysigt!

Jag skjutsade iväg min syster här om dagen, nu är hon hemma sin lägenhet med sin pojkvän, saknade min lillasyster så fort jag släppte av henne <3

Mamma och jag gjorde jättegoda smoothisar här om dagen, kanske blir en idag också, vem vet :)

Nej nu ska jag sätta igång med plugget,

Hel så länge!

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0