Gott nytt år!

Igår var det nyårsafton och idag är det 2012, kan inte fatta det :) var fort detta år har gått!

I mellandagarna har jag varit med min underbara familj, mellandagsreat shoppat med bästa Ronja i Norrköping, shoppat med Eric i Linköping, firat Ronjas födelsedag + utgång på Sliver i torsdags :)

Igår var jag hemma hos min älskling på dagen, lyckades faktiskt plugga trots hans spelande mor och far + ngn film i bakgrunden, stolt över mig själv!

På kvällen gjorde vi i ordning oss för att åka in och möta Ronja för att sedan åka vidare till Viktoria och Co för nyårsmiddag! Jättegod mat och trevligt sällskap senare började det dra ihop sig mot tolvslaget och vi begav oss ut i kylan. Mycket raketer som sköts, men det vackraste var nog alla lanternor som flög i luften. Så fridfullt! Var säkert hundratals lyktor som svävade över hela Linköping :)
Tack för kvällen allihop och

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0