Uppdatering

Hej!

Nu var det längesen jag uppdaterade igen, men det händer så mkt i mitt liv just nu.
Förra veckan var jag på praktik på US i Linköping på deras ögonmottagning. Det var ett minne för livet så himla spännande! Tänkte skriva ett dag för dag inlägg om det senare.

I lördags kom jag tillbaka till Kalmar. Johanna och pappa hade bestämt att de skulle köra ner mig så Johanna fick en riktig lång vägs körning att övningsköra på :)

I måndags var den fruktade tentan... Ögats sjukdomar check! För denna gång. Hoppas hoppas hoppas på G på denna tenta. Vill verkligen inte göra den igen! Har aldrig pluggat så mkt till en tenta förut, så frågar de på detaljer. Jag blir så sur. Men men nu är det över!

Igår startade ny kurs Farmakologi. Inte världens roligaste måste jag säga. Fattade ingenting. Inte kul att starta ny kust precis efter en monsterkurs heller..

Idag är det föreläsning och man är på banan igen. Har känts lustigt att komma tillbaka till Kalmar efter mer än en månad hemma. Men nu så blir det som vanligt igen.

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0