Tentan gjord!

Nu är tentan äntligen skriven! Skönt att det är över förhoppningsvis. Vill inte göra om denna, farmakologi var inte bland de roligaste kurserna vi haft. Men känner att nio timmars tentapluggande både i onsdags och torsdags fick räcka! Har nog aldrig känt att jag kunnat så lite när det är dags för tentavecka, men men nu är det slut på denna kurs!

Har slängt mig på soffan och här har jag tänkt att stanna tills kl blir tre. Då är det dags att åka till skolan för Årsmöte och styrelseöverlämning sen är det dags för sittning! Det ska bli kul! Får se om det blir utgång efter, lutar åt Palace :)
Får se om min topp som jag vill ha ute passar till overallen ;) tänkte byta till byxor sen när vi går ut.

Hoppas ni får en bra kväll!


Xoxo / Josefine

Har kommit en massa snö här i Kalmar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0