Step och dukning

Hej!

Idag har det varit snökaos verkligen! Har snöat av och till hela dagen. Ibland har man inte ens sett ut. Har yrt omkring som bara den.

Trots busväder tog jag mig på cykel (de ni!) till Friskis för step pass med Hanna och Maja och några till tjejer från klassen :) kul att vi var ngra stycken :) hihi! Det gick bra trots att jag inte stepat på jättelänge. Längtar till måndag då är det dags igen!

Hann bara komma hem, duscha och slänga i mig lite lunch innan jag cyklade iväg igen (hade nu kommit ännu mer snö, men det gick att cykla). Denna gång bar det av mot Kalmar nyckel. Dags för dukning till Röd vit sittningen. Kände inte för att gå på själva sittningen , vet inte var det är men är inte sugen på fest längre. Skönt att vara hemma och mysa i soffan med killen till ngn spännande film, hihi :)

Pluggat har jag gjort lite idag också och melodifestivalen är nu på teve. Ska kika vidare trots att det inte var så bra låtar, men måste se vem som går vidare :p

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0