Snart iväg igen

Hej!

Nu har jag lagat mat. Blev min hitills godaste korv stroganoff! Sju matlådor blev det + att jag åt lunch nu. Riktigt stolt över mig själv!

Snart ska jag till skolan igen och ha klinisk övning. Föreläsningen idag handlade om Dynamisk retinoskopi så det är det vi ska öva på.
Jag vet inte om vi kommer att praktisera detta när vi är färdiga optiker, men jag tycker det är sjukt intressant! Handlar och ackommodation, har ju lite problem med det så det har ju sitt till att jag tycker detta är intressant :)

Efter övningen är det styrelseöverlämning.

Hoppas ni får en bra eftermiddag/kväll


Jag gillar mina glasögon utan anti reflex :) hihi!



Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0