Slutet gott

Denna dag kom till sin ende. Jag hittade på lite att göra sedan efter övningen som för övrigt gick hyfsat, men det är svårt med retinoskopi mina vänner :)


När jag kom hem hade jag Desperate Housewives maraton. Det var ett tag sedan jag kollade så hade ngra avsnitt att se ikapp.
Gjorde även iordning en pärm till den nya kursen.


Solen strålade in genom fönstren och jag gjorde mig en jordgubbs smoothie och bara njöt av vädret! Solens strålar värmde genom fönstren! Åh snart är det vår! Hade även på mig en tunnare jacka idag, det var trots allt tio plus :)


Chefen ringde från mitt jobb och sa vilka veckor jag ska jobba i sommar. Skönt att ha det fixat måste jag säga :)


Sara och Maja smsade mig samtidigt och frågade om jag ville med till gymmet. Självklart ville jag det!
Det var kul tjejor, nu har vi bränt en massa kalorier och beach 2012 är inte långt borta ;)
Tack för en trevlig eftermiddag fina tjejor! <3


Ikväll har jag skrivit ett litet brev till nästa vice ordförande. Det vi ska prata om imorgon på mötet då överlämningen kommer att ske.


Nu är det natti natti här. Imorgon blir en lång dag. Föreläsning 10.30-12, hål fram till 15, då det är klinisk övning till 16.30. Sedan är det styrelseöverlämning kl 17. Får se om jag tränar efter mötet eller om det blir på hålet, eller om jag vilar en dag. Tycker det är så kul att ha kommit igång med träningen så vill vara där jämt!

Godnatt!

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0