Natti!

Idag var det föreläsning 9-12.

Sen hade jag bestämt att äta lunch med min ingifta farbror som har flyttat till Kalmar för att plugga här. Lite kul att ses då tyckte jag, det var trevligt :)

Eftermiddagen spenderades på bibblan med bästa opriker tjejor :) Vi gjorde instuderingsfrågorna. De är inte lätta inte.

Ikväll har jag nästan hunnit igenom alla frågor. Har fem frågor kvar (av typ 100) så är i princip klar :p fick så ont i fingrarna för jag skrev så pennan glödde, ville bara bli färdig ;)

Ville göra klart så mkt som möjlig för i helgen lär det inte bli så mkt pluggat. Då kommer nämligen min syster hit! Eller rättare sagt, hon kommer imorgon eftermiddag!! :D <3

Nu behöver jag min skönhetssömn så jag kan bli frisk från förkylningen.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0