Igår och idag

Hej!

Igår var det hur fint väder som helst! Sol och elva grader varmt visade termometern. Jag bakade en kladdkaka och tog med till Carin. Jag, Carin och Hanna satte oss ute i solen med varsin bit och bara njöt av vädret och tentorna som är avkladare. Skönt!

Vid halv fem åkte jag och Hanna till skolan och övade på biomikroskopet med Anna. Det gick bra, har lite mer koll nu känns det som :)

Åkte hemåt, bytte om, och åkte till friskis. Ett medel/puls pass gick på kvällen. Det var precis lagom :)




Idag är jag också ledig :D Härligt det här! Så dagen består av ett Skivstångspass kl 12, och ett steppass 17.30. Får se om jag orkar med båda ;) Det första är bara styrka och det andra bara kondition, så borde klara det tkr jag :)

Ikväll ska jag till puben med tjejerna i klassen :) det ska bli kul! Blir ingen utgång för min del, men kan väl sotta på puben och bara umgås, minst lika trevligt!

Hoppas ni får en bra dag :)


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0