Grötfrukost och snar gymet!

Hej på er!

Igår kunde jag knappt röra mig. Vet inte vad det var, hade endast fått i mig 2.25:or x 3. Annars ingen alkohol what so ever. Kände mig väldigt bakfull och allmänt seg. Ngt står inte rätt till. Så jag intog stoffläge och där stannade jag hela dagen igår.
Igår kväll var det äntligen dags för Äkta människor igen! Det är så spännande :p

Nu har jag precis ätit frukost och ska snart till gymet :) ska smsa Sara igen om vilken tid :)
Vi börjar skolan kl ett, så tänkte inte åka hem imellan. Då är det kursstart Kliniska metoder + föreläsning till halv 5, så missar min älskade step ikväll :/ men på lördag då blir det steppande!


Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0