Fixade båda tentorna!

Måste bara börja med att berätta att jag fick VG på både Ögats sjukdomar och Farmakologi tentan! :D Om jag är glad!
Det gjorde hela min dag!

Dagen har annars bestått av föreläsning 8.30-10.00 om biomikroskopet. Två nya metoder och hur man tittar på kammarvinkeln.
Efter det lämnade jag in min reseersättning från praktiken på ögonmottagningen i julas. Bättre sent än aldrig :)
Åkte sedan till gymet. En timme i gymet och sen sprang jag. Hem och fixa mig och äta osv. Hade övning 15-16.30. Då fick vi genomgång öva på de nya metoderna.

Jag är ledig imorgon, onsdag och på torsdag! Vad ska man hitta på då måntro? :)
Övning blir det iaf imorgonkväll i undersökningsrummen, annars ska jag bara ta dagarna som de kommer och bara njuta av ledigheten! Tycker att jag förtjänar den nu efter hårt pluggande!


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0