Imorgon, sista dagen på jobbet

Idag har jag jobbat min näst sista dag på Direkt Optik för i sommar. Skönt det ska bli med lite ledighet nu efter att ha jobbat heltid i sju hela veckor. Det har varit upp och ner, glada dagar och lite mindre glada dagar, men jag är nöjd :) Lite klirr i kassan blir det ;)
 
Igår var jag och Eric på Skäninge marken. Hittade lite smått som vanligt. Är nu ägare till en mobilficka, i svart läder, som man har hängande runt halsen. Snyggt!
 
Denna vecka har det shoppats en heeeel del. Nu är det shoppingstopp för fröken Josefine ;)
 
Jag var och klippte mig idag också på lunchen. Skönt att fixa ordning på topparna!
 
I fredags var jag, mamma och pappa och såg Batman, sjuktbra film!
 
Sjukt rolig utekväll med mina två pinglor jag hade i lördags! Ronja och Viktoria, ni betyder massor <3 Älskar er så mycket!
 
<3

Kommentarer
Postat av: Ronja

Åh va mysig bild!

2012-08-02 @ 22:36:16
Postat av: Maja

I den soffan har jag också suttit och festat :D

2012-08-16 @ 08:30:36
URL: http://Http://Maaia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0