Tisdag

Hej!

Gårdagen var härlig! Härligt väder och tillbringade min lediga dag med härliga människor!

Jag får sms av Maja strax innan tio. Både hon och jag hade glömt bort att vi hade bokat undersökningsrum 9-11. Vid tio glider vi in. Datorn funkar ej som den ska, så en halvtimme fick vi med autoforoptern ;)
Sara kom sedan, så gjorde jag en synundersökning på henne :) vi väntade på att en lärare skulle skriva ut hennes recept.

Vi gick sedan ner på stan och köpte mat och satte oss på larmtorget i solskenet :)
Sedan in i optikerbutiken som ger oss på optikerprogrammet ett par gratis glasögon och letade bågar till henne.

Sa hej då till tjejorna och begav mig hemåt. Väl hemma satte jag mig på balkongen i solen, 30 grader och vindstilla var inte fel!
Hanna kom och joinade mig på balkongen så satt vi och pratade och solade fram till halv 6.

Härlig dag!

/ Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0