Tentan skriven!

Äntligen är tentan skriven!

Tog bussen till skolan imorse, lite kul att åka tre hållplatser. Men det tar typ 25 min att gå med tung väska ;)

Tentan gick väl helt okej. Lite osäker på en del men skrev på allt iaf.
Var klar strax innan halv elva. Då gick jag och Carin hem till henne och åt godis och tittade på teve :) lite påskmys!

Mötte upp Eric på kallskänken så köpte vi varsin sallad och begav oss till stationen.

I skrivande stund sitter vi på kustpilen på väg hemåt. Ska bli skönt att komma hem efter ha varit borta från min fina familj i tre månader. Saknar dem så ska krama om dem en massa när jag kommer hem!

Nu ska jag bara lyssna på härlig musik och njuta av solen som strålar in i kupén och inte tänka på plugg för jag är faktiskt ledig detta lov!!

/ Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0