Säger godnatt!

Dagen har varit kul.

Började kl halv åtta med lite teori om gruppdynamik och roller, följt av lite samarbetsövningar.

På lunchen var jag på återbesök för linserna jag har provat. Den högra som jag gillade bäst är den nyaste på marknaden och innehåller hela 80% vatten, de ni!

Eftermiddagen skulle egentligen spenderats utomhus, men Kalmar bjöd på regn/hagel/snö och sol omvart annat, så vi var inomhus och hade lite lekar för att förbättra grupparbetet. Det var en kul och annorlunda dag. Skönt att göra ngt annat än att bara gå på föreläsningar osv.

När jag kom hem skrev jag min del i arbetet och tittade på senaste Gossip Girl avsnittet.

Vid kl sju bestämde jag mig för att ut och gå en sväng. Runt halv åtta inser jag vad det var jag skulle göra denna tisdagskväll. Det var ju dags för ännu en hockeymatch. Kunde blivit avgörande, men icke. Åh, nästa match tar ni Brynäs!

/ Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0