Påskdagen

Godkväll!

Idag har familjen varit och träffat släkten. God mat och prat väntades på eftermiddagen. Så kul att alla vi fyra kusiner kunde ses samtidigt då vi bor i fyra olika städer :)
Passionsfrukt cheescaken kusin? Den var kanoooon god! :)

Snälla kusin med sambo skjutsade in mig till Linköping och jag satt i baksätet och höll lilla Olivias huvud uppe när hon sov. Så söt när hon sover :)

Ikväll har jag träffat Ronja och Viktoria :) vi samlades hemma hos R och satt och pratade ikapp. Efter ngra timmars bubblande om allt mellan himmel och jord var det dags att ta sista pendeln hem.
Ni betyder på mycket tjejer <3 vad skulle jag göra utan er?


Nu säger jag godnatt. Imorgon bär det av mot Kalmar igen :)

/ Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0