Godnatt!

Hej!

Jag tänkte krypa till kojs nu och få en riktig skönhetsömn inför tentan imorgon. Direkt efter blir det att sätta sig på tåget hem :)

Jag kom med på skivstångspasset sen. Körde järnet idag och lade på lite extra vikt för att få bort alla tentanerver, och det funkade :) Känner mig inte lika nervös nu, men det kommer väl imorgon bitti som vanligt.

Efter gymet kom jag hem och lade i en hårinpackning och började packa lite smått. Kollat igenom det sista inför tentan. Känns som att det mesta sitter, hoppas bara på rätt frågor.

Får se när min karl kommer hem, han är på puben med en killkompis.


Godnatt!




Mina fina tjejor :) <3 Ni gör mig så glad!



/ Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0