Denna vecka

ONSDAG

På onsdagen blev det som sagt step på kvällen. Det var jättekul! Körde på som bare den, blev helt slut. Skönt!

TORSDAG

Föreläsning om Etik och Moral på förmiddagen. Lite prat om olika fall som kan ske i butiken när man jobbar sen. Det var intressant :)
Efter det satt jag, Matilda och Jonas med vårt grupparbete och brainstormade lite. Har fått lite koll på lagar och förordningar till vårt arbete.

Åkte sedan och tränade. Blev gymet och en springtur på löpbandet.

FREDAG

Ledig på förmiddagen så letade lite information till arbetet. På eftermiddagen tog jag mig till bibblan i spöregnet. Det regnade verkligen hela dagen! Väl i bibblan hade vi infosökning. Hur vi kan söka i skolans databaser och lite så. Intressant faktiskt.

Efter det satt jag patient till en trea. Så ska testa nya endagslinser nu i fem dagar som finns ute på marknaden, lite kul! Vilken kontrast det var med linserna, helt sjukt! Känndes som det var en helt annan styrka, men icke :) Kanske blir endags linser för mig sedan, sjukt smidigt att inte behöva rengöra dem varje kväll.

På kvällen hade jag och Eric lite myskväll, lagade god mat och tittade på sista avsnitten av Alcatraz. Spännande!




/ Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0