Still hurt..

Godkväll!


Idag har vi haft feedback från Duggan som vi gjorde här om veckan. Han gick igenom allt väldigt grundligt. Trodde att det skulle gå lite snabbt, men icke. Men det var faktiskt givande :)

Hade två timmar hål sen till nästa lektion. Det blev hem en stund och äta lunch och powernapa och vila ögonen. Jag har fortfarande ont. Så imorgon ska jag på synundersökning efter skolan så får jag förhoppningsvis reda på vad det är för ajaj.
Hade föreläsning sen på engelska. Lite förstod jag endå :)

Har kämpat mig igenom lite plugg idag.



Jag och Eric kollade på Idol förut. Det var ju nästan ett måste när de sände från Linköping, kände mig som hemma :)


Åt lite fruktsallad förut, mums!


Vattenmelon, apelsin, banan och russin. Mumma!


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0