Springa med Carin och Nils :)

Hej!

Föreläsningen idag var seg. Men intresant endå. Usch vill inte blir gamal och allt hemskt som händer med ögonen. Nej fy.

Var hemma vid tolv åt luch och började plugga vid två. Gjort det tills nu så får känna mig lite duktig endå :p Känner att jag måste verkligen plugga mera. Men vet inte hur. Blir att nöta nöta nöta. Och öva öva öva i undersökningsrummen.

Snart blir det spring med Carin och Nils :) Det ska bli härligt att springa bort lite tenta panik. Tar med min iphone för att se hur långt det blir. (Laddade hem ngn app nu, men den finns inte. Var e den? Står att den är installerad, appel-ID inloggad.. var e min svåger när man behöver honom :P)

Nu måte jag flippa lite innan jag beger mig iväg. Har ont i ögonen.


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0