Spring i benen :D

God eftermiddag!


Idag hade jag sånt spring i benen när jag vaknade så bestämde mig för att ta mig en tur. Först städade jag vite här hemma, diskade och lite så sen begav jag mig ut :) En timme blev det, inte illa för att vara första ggn på typ två månader. Sprang till Skälby och över vägen och bort till ngt bruk, tillbaka, sen runt IKEA området och hem :) Perfekt springväder idag!



Skorna och iPoden var med.


Nu ska jag hoppa in i duschen. Eric kommer väl snart hem från gymmet så får vi laga ngn mat. Borde även plugga lite också känner jag. Läsa boken och skriva klart mina frågor.

Ikväll blir det FEST och utgång :D Det ska bli grymt kul! Var ett tag sen jag festade nu :)

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0