Söndag 25 september

Hej på er!


Idag mår man väl som man förtjänar antar jag ;) var ju som saagt ute och sprang igår. Premiärturen här i Kalmar sen jag kom tillbaka för sommaren. Blev en bit, stretchade och sådär efteråt. Sen blev det en helkväll i partyklackarna inatt. Så idag är mina ben helt möra, går som en liten tant här hemma :P Hahaha! Men vill man vara fin får man lida pin, eller hur?




Eric och jag ska tvätta och lite så idag. Städa lägenheten ta tag i disken och allt som ligger framme. Vår söndagsvana. En bra vana :p Lite som Kellogs special K reklamen ;) Hahah, nej usch den var dålig!

Senare idag, närmare bestämt klockan fem ska vi ses i Styrelsen och städa Expen och källaren, lagom pepp på det kan jag säga. Men det får fort hoppas jag.




Borde plugga lite idag också, har inte gjort det på ett tag känns det som, har bara varit i underöskningsrummen denna vecka typ. Och visst det är bra övning till den praktiska tentan, men den teoretiska är först. Panik! Så måste ta tag i det! Typ nu!


Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0