Sommaren tillbaka?

Hej!

Det är varmt här i Kalmar idag. 23 grader närmare bestämt, om inte ännu varmare på balkongen där det är vindstilla, skönt!! Underbart med lite värme :D



Idag hade vi klinisk övning på morgonen. 8.30-10. Det var objektiv refraktion som stod på schemat. Jag och Maja körde ihop och vi hade tusen frågor att ställa, lite frågetecken klurades ut :) Skönt det! Men jag känner fortfarande att retinoskopet är det svåraste inför praktiska tentan. Öva!
Bokade in lite tider i undesökningsrummen, men Carin, Matilda och Sara.

Min grupp satte oss i bibblan efter lektionen och skrev vårt arbete om Kränkta människor. Blev lyckat tycker jag :) Stax efter två var vi klara. Skönt att bara sitta med det en gång och inte flera dagar.






Jag kom hem och satte mig i solen på balkongen så himla underbart, somnade :P Skönt!

Ska strax iväg till undersökningsrummen med Sylvia. Så ska vi öva till 7.

Sen ikväll blir det att bänka sig framför idol :D

Hej så länge!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0