Skördefest 2011 :)

Godkväller!

Nu är jag hemma efter en kväll på Öland med vänner och deras respektive. Vi var nio personer :) Jag, Matilda, Maria, hennes kompis Louise, Hanna, Anders, Sofie, Andreas och hans kompis.

Citat som beskriver kvällen

Sofie "Åh, jag såg ett stjärnfall!"
Jag "Naj, det var bara floters!" /Optiker-intern skämt ;)

Hanna "Om det här är Stora Frö, vad är då lilla frö?"
Anders "En förort till Stora Frö"
Jag "Nej, en FRÖort!"

Sofie vid Langos ståndet, där det var extremt lång kö "Det borde heta laaangååååångs"

Humorn var på topp ;)
















Hihi, kul var det!


Nae, vad har hänt här? :O


Skyldiga till att ha pallar pumpor!


För mig blev det handlat te inne på Ölands Örtagård på Stora Frö :)


Trevlig kväll hörrni! Nu är det en tradition, så nästa år blir det tredje året i rad :D

Ska se om jag orkar kolla på tv4play efter idol som var idag, Eric är inte hemma än. Vill inte gå och lägga mig innan han kommit hem <3

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0