Party!

Igår var det som sagt fest som stod på schemat.

Hade bestämt vilken klänning
jag skulle ha, och ville ha nylonstrumpbyxor till (börjar bli kallt här nu i Kalmar så kan inte köra utan). Men så klart de som jag hittar i garderoben är de hål i. Panik! Klockan är snart fem och har inte fått i mig mat, inte fixat mig, ska iväg innan sju och det är hål i stumpbyxorna. PANIK! Smsar Hanna och Carin om de har ngra till övers, men icke, det var hål i dem med. Så det blir cykelspeed till Maxi. Åkte 16.55, in på maxi, hittar strumpbyxor direkt, rätt färg och ingen kö i kassan, ibland ska man ha tur! Hemma igen 17.10. Det är speed på hög nivå :P



Lockar i håret och festklännningen på!



Vi tjejer samlades först hemma hos Hanna och drack lite cider och målade naglarna :) Sen begav vi oss till Mackan och hans korridor. Där var det mycket folk som vanligt. Mycket trevligt! :D


Hanna och Carin :)


Jag och Sofie :)









Jag och Maria :)

Klockan började bli dags att gå ut och vi begav oss till Palace. Där var det jätteläng kö och folk trängde sig och knuffade och hade sig. Vi stod där till halv ett och hade fortfarande inte rört oss en meter. Inte värt tänkte vi. Det blev en sväng hem till Anders och då blev det lite kortspelande, sjukt värt! Hade velat dansa, men inte värt det om man bara kan vara inne en timme.
Förstår inte krogar som vill ha en lååååång kö utanför och inte en människa inne, kommer nog aldrig förstå det.

Kvällen var kul, trots att det inte blev krogen :)


Ledsyn på hög nivå ;) Den enda ord jag kom på just då också, hahaha!


Tack allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0