Ont i ögonen..

Hej!


Igår hade jag så sjukt ont i ögonen. Kunde inte fokusera blicken på ngt utan att det gjorde ont. Jätteläskigt. Vet inte alls vad det var. Stress? Nej jag är hur lugn som helst..
Jag gick runt på giraffen och letade efter läsglasögon med styrka +0,50 men det fanns ju såklart inte. Tänkte om det kunde hjälpa när jag läser, så blir jag inte så ansträngd i ögonen på nära håll för det blir jag..


En rolig sak dock är att jag ska åka till Eskilstuna på fredag! :D Jag är nämligen ledig från torsdag till tisdag, så då ska jag åka och hälsa på syrran och Andreas i deras nya lägenhet :) Det ska bli kul!
På söndagen kommer även mamma och pappa dit, så då ska alla fyra på Parken Zoo :D En riktig familjedag med andra ord :D



Idag har vi dugga utvärdering om en halvtimme, sen två timmar hål (tror jag åker hem och vilar lite då), men sen är det föreläsning kl 2. Biomikroskopi. Ska bli spännande, hoppas bara värken i ögonen går över.
Har bytt linsvätska nu, Ronja sa att det kunde hjälpa och det känns faktiskt lite  bättre, tack vännen <3  Jag saknar dig något otroligt <3




Ingen mascara idag, kan vara den jag får ont av kanske..?


Xoxo / Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0