Mycket denna måndag :)

Hej!


Helgen var grymt kul! Lägger upp bilder och berättar allt när jag har tid. Igår mådde jag inte så bra, festa och feber går inte ihop.

Måndag idag. Tänkte att jag skulle sova länge när vi började halv 11. Men naj, vaknar kl sju klarvaken.
Skrev ut föreläsningen innan och sen började vi.


Så här ser min dag ut:

Föreläsning 10.30-12   Check

Undersökningsrummen 12-13  Check

Klinisk övning i undersökningsrummen 15.-16.30

Styrelsemöte 17.00-

Fotboll Sverige-Litauen med tjejorna på Guldfågeln Arena :D




Fotbollen ikväll ska bli grymt kul :D


Mycket denna måndag. Nu har jag precis ätit mat. Fiskpinnar och bulgur blev det idag, mums! Två matlådor blev det också ;p


Nej nu ska jag ge mig iväg till skolan igen!

Hej så länge!


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0