Ledig!

Hej!



Igår hade vi föreläsning på Kocken, två och en halv sådana till och med. Sen var det hem en stund mellan tolv och tre. Sen skulle vi tillbaka till skolan för att höra på om praktiken i vår. Åh vad jag längtar! Det ska bli så himla kul att få komma ut i verkliga Optiker livet :P Men vill lära mig lite mer först, hahah! Tror inte folk uppskattar att jag bara kan göra refraktion på ett av deras ögon :P



Idag är jag ledig!  Eller ingen skola iaf. Ska snart ta hand om disken här som har växt till sig alldeles för mkt. Sen ska jag och Eric till IKEA och kolla på säng/soffa. Måste även till MAXI och handla lite.
Vid kl fyra ska vi ses alla Huvudfaddrar och planera allt för METAMORFOSEN imorgon. Åh vad det ska bli kul!! Jag kommer ihåg förra året vad kul det var :)


Nej nu ska jag ta hand om disken och sen blir det plugg!




Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0