Inte idag, men imorgon så :)

Hej!

Måndag igen, härligt va? :)

Idag hde vi föreläsning, 8.30-12
. Segt att börja så tidigt, men det gick bra. Journalföring handlade dagens föreläsning om. Det har vi redan gått igenom i våras, så det var lite segt, men repetition är hjärnans bästa vän så jag klagar inte :)





Det fick bli mina nya höst boots idag. Det var bara 5 grader imorse. Även höstkappan togs fram från garderoben. Burr!


Kom hem vid ett ungefär, stod och pratade med Maja ute i solen ( då var det minsann inga fem grader inte, då var det kanske 25 ;) skönt! Du är så söt Maja :)

Åt lunch ute på balkongen och pluggade lite där också.


Tonfisksallad!




Vid halv fem skulle jag till skolan och droppa ögonen. Så blev det inte utan det blev en till undersökning för att se om mina ögon kommer klara av att bli dilaterade (?) Det såg hur bra som helst ut. Han ville inte droppa på eftermiddag/kvällen eftersom det är första ggn jag får dem, så kommer det inte bli bra eller hur det var.
Men imorgon så, då är det dags!


Nu sitter jag hemma igen och ska sätta mig med plugget. Kan läsa utan problem med mina gamla glasögon som är lite svagare, så de åker på nu :P


Xoxo / Josefine


Kommentarer
Postat av: Maja

Aaaaw, du e med så söt Josefine!! :)) <3

2011-09-26 @ 21:38:39
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0