Helgen med mor och far :)

Fredagen


På fredagen när jag kom hem efter skolan kom mamma och pappa strax där på.

Då bar det iväg till ikea :) Jag och Eric hade kollat ut sängar som vi gillade. Det blev även lite annat smått och gott som vanligt när man är på IKEA :P




Vi hyrde släp och körde hem sängarna. Packade på min gamla säng och körde ner den till Sylvia som ville köpa den :) Det var lite trixigt att komma in med släpet på gården, men det fixade sig till slut.

Hem och sätta upp sängar och packa upp lite allt möjligt som mamma och pappa hade med sig från mitt rum hemma som jag inte kunde få ner på tåget sist.

Sen lagade jag och Eric mat till mamma och pappa. Det blev kycklingpastasås med feta, paprika och aubergin. Mums!

Efter det blev det film framför teven och det slutade som vanligt med att jag, mamma och pappa sover och Eric tittar klart ;)



Lördagen


Utvilad efter en natt i en stor säng. Skönt! Nu har vi två 90 sängar, men hel bäddmadrass. Lite skillnad mot att dela på en 120 säng innan.
Det blev längfrukost, med ta, juice, mackor av alla de slag. Sen gick jag, mamma och pappa ner på stan. Vi kom till baronen och skulle fixa min klocka som inte "klickar". Det fixades till och jag och mamma kom även ut med varsin till klocka ;) hhihih!


Vi blev lite fika sugna så vi gick till Café Nilson på övervåningen och fikade.




Efter någon timme, begav vi oss hemåt, men ett stopp på skolan fick det bli först. Jag ville göra synundersökning  och mäta lite saker ;p





Min underbara mamma <3

Denna kväll avslutades också med tre sovandes framför, eller okej bara jag sov sött mellan mamma och pappa
<3


Söndag


Det blev melodikryssande. Det är så mysigt att sitta där och lyssna på det tsm med mamma och pappa. Jag kan inte så mkt, men det är sån mysig känsla :)


De åkte hem frampå dagen, lite ledsamt.


Det har varit mysigt att ha er här kära mamma och pappa <3



<3



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0